سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب چرمی درب عایق صدا

درب ضد صدا یا آکوستیک 

درب ضد صدا یا درب آکوستیک نوعی از درب می باشد که به میزان قابل توجهی می تواند صدای ایجاد شده از بین رو به محیط داخلی بگیرد . امروزه با افزایش شهر نشینی و همچنین به سرکارآمدن تعداد زیادی از خودرو ها و سایر موارد دیگر داشتن یک محیط آرام و به دور از سر و صدا می تواند بسیار کمک کننده باشد. از جهت دیگر خانه یک بخش از زندگی انسان های می باشد که به منظور ایجاد آرامش مورد استفاده قرار میگرد حال شرایطی را در نظر بگیرد که در محیط خانه سر و صدا بیش از حد وجود داشته باشد و آرامش کافی حتی در موقع خواب را نداشته باشید.

امروزه با پیشرفت زندگی شهرنشینی و ایجاد آلودگی های صوتی، استفاده از عایق صدا در ساختمان سازی امری مهم و اساسی می باشد. استفاده از عایق صدا در ساختار دیوار، کف و غیره می تواند از عبور صدا جلوگیری به عمل آورد. اما از آن جایی که انجام این کار هزینه زیادی در بر دارد، بسیاری از ساختمان سازان از اجرای آن در ساختمان سازی امتناع می کنند.

 

یکی از روش هایی که برای جلوگیری از عبور صدا مورد استفاده قرار می گیرد، آکوستیک کردن درب ساختمان می باشد. استفاده از درب های آکوستیک می تواند تا اندازه زیادی از عبور صدا جلوگیری به عمل آورد. استفاده از این درب ها در مکان های مختلف امکان پذیر می باشد. انتخاب نمونه ای مناسب از آن ها باید با توجه به مکانی که قصد استفاده از آن را دارید صورت پذیرد. با این مقدمه، در ادامه به بیان توضیحات بیش تر در این زمینه می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

 درب آکوستیک چیست؟

درب آکوستیک یک درب ضد صدا می باشد که می تواند سر و صدای ایجاد شده از محیط خارجی را به محیط داخلی بگیرد شما علاوه بر درب های ضد صدا برای آرامش منزل خود می توانید از پنجره های دوجداره که می تواند تا حد زیادی جلوی سر و صدا را بگیرد استفاده نمایید . استفاده از این دو سازه در ساختمان می تواند تا حد زیادی آرامش را به منزل شما بیاورد . شما می توانید درب های ضد صدا را در مکان هایی مختلفی از قبل سالن های کنفرانس ، اتاق های مدیریتی ، درب های آموزشگاه های موسیقی ، و….. مشاده نمایید. 

درب های داخلی ساختمان ، درب اتاقی یا درب های معمولی ضد صدا نمی باشد هر چند که درب ضد سرقت در برخی از مدل ها به دلیل استفاده از درز گیرهایی که وجود دارد می تواند بسیار به کاهش آلودگی صوتی کمک کننده باشد اما باز هم درب آکوستیک از لحاظ کاهش سر و صدا در درجه بسیار بالاتری نسبت به سایر نواع درب های دیگر می باشد.