سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راههایی برای پیدا کردن متخصص برای گچبری، بنایی و نصب کناف سقف

اصولا هنگامی که به این نتیحه می رسیم تا خانه خود را بازسازی و یا تعمیر کنیم به دنبال بهترین نیروها و متخصصین در این زمینه می‌گردیم.

گاهی شانس با ما یار است و به بهترین شکل بهترین ها را انتخاب می کنیم، گاهی نیز در اثر داشتن اطلاعات کم، متاسفانه نمی توانی بهترین متخصص ها را پیدا کنیم!

به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به گچبری، بنایی ساختمان و همچنین نصب کناف سقف، اطلاعات کافی و ضروری را در این زمینه داشته باشید.

پس در ابتدا به بنایی ساختمان و خدماتی که در آن عرضه می گردد اشاره خواهیم نمود.

خدمات بنایی ساختمان:

از مهمترین و پایه ای ترین اموری که برای ساختمان سازی استفاده می شود بنایی می باشد که شامل: گچکاری، سیمان کاری،  دیوارچینی، کاشی کاری و ... می باشد که هر یک از آن ها به صورت کلی و جزئی برای ساختمان انجام می شود.

توجه داشته باشید که هر یک از این خدمات به دست متخصصین صورت می گیرد که باید دارای مهارت های کافی باشند.

وظایف یک بنا در بنایی ساختمان چیست؟

?

  1. به موقع حاضر شدن سرکار
  2. پایان دادن کار در زمان معین شده از قبل
  3. استفاده از متریال مناسب و با کیفیت هنگام بنایی ساختمان
  4. داشتن مهارت کافی در درست کردن انواع ملات
  5. صبور و با دقت کار کردن
  6. و ...

از جمله وظایفی است که یک بنا ساختمان باید رعایت کند.

تا اینجا از وظایف بنا و خدمات ارایه شده در بنایی ساختمان صحبت کردیم؛ اکنون به کناف سقف می پردازیم که اصلا چیست و چه کاربردهایی دارد و در چه مکان هایی می توان از آن استفاده کرد.

کناف سقف چیست؟

?

در واقع یکی از پرطرفدار ترین نوع سقف که امروزه در معماری های داخلی خانه های نوساز می بینید استفاده از کناف سقف می باشد که نیاز ما را به زیرسازی کامل سقف ها برطرف می کند.

از کاربردهای کناف سقف می توان برای دیوار ها نیز اشاره کرد. همچنین کناف ها در سقف ها به صورت ثابت و همچنین قابل جا به جایی وجود دارند که بسیاری از مغازه داران و فروشگاهیان از آن ها برای دسترسی راحت تر به تاسیسات ساختمان استفاده می کنند.

در چه مکان هایی از کناف سقف استفاده می شود؟

همانطور که اکثرا دیده اید کناف سقف آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و ... با نورپردازی های زیبا قابل رویت می باشد که بسته به سلیقه افراد در طرح های مدرن و ساده و طرح های کلاسیک قابل تولید می باشدو

از مزایای استفاده از کناف سقف می توان به: کم وزن بودن آن ها، نصب بسیار آسان و بی دردسر، شکیل بودن آن ها، عزینه متاسب تر آن نسبت به زیرسازی و آماده سازی برای نقاشی ساختمان و ... اشاره نمود.

 حال نوبت به قدیمی ترین و زیبا ترین هنر دست، گچبری ساختمان می پردازیم.

همه چیز درباره گچبری ساختمان:

?

یکی از کهن ترین هنرهایی است که از قبل تنها در خانه های گران قیمت و افراد ثروتمند دیده میشد. اما امروزه بسیاری از افراد بسته به سلیقه خود از گچبری برای طراحی دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند که هزینه نسبتا بیشتری بابد برای آن پرداخت نمود.

امروزه گچبری مدرن نیز جایگاه بالایی در بین افراد دارد؛ این نوع از هنر که در راستای طرح هایی زیبا از پرده و به تصویر کشیدن فرشته ها و ... نمایش داده می شود در خانه های لوکس بسیار خودنمایی می کند و گچبری سنتی بیشتر در مساجد و در خانه های قدیمی تر به چشم می خورد.

نکات مهمی که یک گچبر حرفه ای باید به آن توجه کند چیست؟

نکات مهمی که در گچ بری سنتی و مدرن باید به آن توجه نمود عبارتند از:

  • بررسی کامل محل گچبری
  • رفع رطوبت و نم ساختمان در صورت وجود
  • اجرا کردن دقیق نقش ها طبق خواست مشتری
  • ایده پردازی برای مشتری
  • بررسی ارتفاع سقف

توجه داشته باشید که گچبری تنها برای سقف ها نمی باشد و می توانیم از آن ها برای گوشه های دیوار ها، قسمتی از دیوار ها و ... استفاده نمود.

همه ما می دانیم که پس از اتمام کار گچبری باید اجازه دهیم تا کاملا گچ خود را بگیرد و خشک شود؛ و پس از آن شروع به زنگ آمیزی آن ها کرد.

نکته ای که در این مورد حائز اهمیت است این است که اگر می خواهید نقاشی های زیبایی درون حاشیه های گچبری شده ذاشته باشید حتما از نقاشان ماهر در این زمینه کمک بخواهید.

source