سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکاری برای صرفه جویی در مصرف آب هنگام قالیشویی!

مشکل کمبود آب یکی از مهمترین مسائل در سال های اخیر می باشد که همه مسئولین را به فکر راهکارهایی برای صرفه جویی در مصرف آب واداشته است.

یکی از این راه کار ها استفاده از قالیشویی ها به جای شستشوی فرش در منزل می باشد که علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، در صرفه جویی در وقت نیز موثر می باشد.

قالیشویی در کارخانه ها به دو صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد که می توانید در نهایت فرش خود را با بسته بندی پلاستیکی و بهداشتی تحویل بگیرید و از آن استفاده نمایید.

برای انتخاب بهترین قالیشویی سعی کنید در نزدیکترین مکان به محل زندگی خود دست به این اقدام زنید.

سعی کنید از معتبر بودن کارخانه قالیشویی مطلع شوید که برای این کار می توانید از اهالی ساختمان خود و یا دوستانتان پرس و جو نمایید.

استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی از جمله دستگاه های ریلی و میزی سبب شده است که امروزه حتی پرسنل قالی شویی زحمت چندانی نسبت به شستشوی فرش به روش نیمه اتوماتیک و یا دستی نداشته باشند و به همین دلیل این شغل پر طرفدار محسوب می گردد.

یکی دیگر از دستگاه هایی که همه کارخانه ها به آن مجهز می باشند دستگاه های خشک کن و یا آبگیر فرش می باشند که در مرحله پایانی آب موجود در فرش را گرفته و خشک خواهد کرد.

قیمت دستگاه های قالیشویی بسته به نوع و جنسی که دارند متفاوت می باشند و بهتر است بنا بر نیاز و بودجه خود بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را انتخاب نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شستشوی فرش می توانید به سایت نکت مراجعه نمایید.