سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با ترفندهای شستشوی فرش و نقاشی ساختمان آشنا شوید!

از جمله خدمات پر مخاطب منزل می توان به شستشوی فرش و نقاشی ساختمان اشاره نمود. اما قبل از اقدام به انجام این خدمات لازم است اطلاعاتی در مورد آن ها داشته باشید.
خدماتی یک قالیشویی معتبر برای شستشوی فرش:

  1. به خاطر داشته باشید که هنگام اقدام به شستشوی فرش می بایست نزدیک ترین و با کیفیت ترین قالیشویی به محل سکونت خود را بیابید.
    خدمات کارخانه های قالیشویی شامل: لکه گیری، ترمیم و رفوی فرش می باشد.
    مطابقت قیمت ذکر شده در ابتدا مکالمه و فاکتور
    استفاده از جدیدترین دستگاه های مکانیزه و مدرن شستشوی فرش
    استفاده از مواد شوینده مجاز و بهداشتی
    تحویل فرش با بسته بندی
    و ...

لازم به ذکر می باشد که هیچگاه جمله "قالیشویی با کمترین هزینه" را نخورید. به دو دلیل:

  1. این شرکت ها یا از دستگاه های مدرن و اوماتیک برای شستشوی فرش برخوردار نمی باشند و به صورت غیر بهداشتی فرش را شسته و خشک می نمایند.
    و یا افراد کلاهبرداری می باشند که با گرفتن فرش های مشتریان خود، دفتر کار خود را تعطیل کرده و دیگر خبری از آن ها نیست.

این را بخاطر داشته باشید که یک شرکت معتبر و با کیفیت همیشه دارای یک تعرفه ثابت می باشد و هیچگاه از جمله هایی مبهم در مورد تعرفه و قیمت قالیشویی و همچنین مشخص شدن نرخ بعد از مشاهده فرش مشتری استفاده نمی کنند. تمامی قالیشویی های موجود در شهر می بایست تعرفه ای ثابت به مشتری ارائه دهند و تنها در امری همچون لکه گیری، ترمیم فرش و … که امری تخصصی است باید فرش مشاهده شود؛ پس هر زمان که با دفتر یا کارخانه تماس برقرار کردید و شفافیتی در تعیین نرخ ثابت قالی شویی دریافت نکردید حتما در کار این مجموعه شک کنید و تحقیق بیشتری نمایید.

بهترین روش شستشوی فرش کدام است؟
شاید این سوال برای شما مطرح باشد که روش های امروزی برای دوام و جلوگیری از آسیب فرش مناسب تر است یا روش سنتی؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بسته به نوع کیفیت و بافت فرش (دستباف و ماشینی) انتخاب نوع شستشو متفاوت می باشد.

برای شستن فرش های ماشینی هرچند می شود به روش سنتی عمل نمود اما بسیار بهتر است که از روش های قالیشویی مدرن استفاده کنید زیرا استفاده از ماشین آلات مدرن قالیشویی صدمه و آسیب بسیار کمتری به باقت فرش می رساند و می توان از فرش در سال های بیشتری استفاده نمود.

اما برای شستن فرش های دستباف و ابریشمی توصیه می شود از روش سنتی و با نظارت و عملکرد استادی ماهر و با تجربه در زمینه قالیشویی فرش های دستباف به روش سنتی، استفاده کنید تا آسیبی به فرش های گران قیمت وارد نشود.
 
بهای مصوب  نقاشی ساختمان و بهترین روش محاسبه هزینه های نقاشی:

?

نقاشی ساختمان از جمله خدمات منزل محسوب می گردد که به طور میانگین هر ایرانی خانه خود را هر 4 سال یکبار رنگ آمیزی می کند. اما هنگام اقدام به این امر ممکن است با قیمت های مختلفی مواجه شود.

  • قیمت نقاشی ساختمان بسته به نوساز و یا قدیمی ساز بودن خانه بسیار متغیر می باشد. درواقع هر چه میزان ترک خوردگی های سقف و دیوار ها و همچنین میزان نم دادن آن ها بیشتر باشد به طبع قیمت نقاشی ساختمان نیز افزایش می یابد.

    یکی دیگر از مواردی که می تواند در قیمت نقاشی ساختمان بسیار تاثیرگذار باشد نوع رنگ و کیفیت آن می باشد. در نقاشی ساختمان رنگ های مختلفی از جمله: رنگ پلاستیکی، رنگ بلکا، رنگ مولتی کالر، رنگ روغن، رنگ آکریلیک داریم که استفاده از هر یک از آن ها قیمت نقاشی ساختمان را تغییر خواهند داد.

    متراژ خانه یا محل کار نیز یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در قیمت رنگ آمیزی ساختمان می باشد به طور کلی هر چه متراژ و ابعاد خانه بزرگتر باشد رنگ بیشتر، وقت بیشتر و در نهایت هزینه بیشتری برای رنگ کردن ساختمان نیاز است.

برای اطلاع از بهترین شرکت های خدماتی شستشوی فرش و نقاشی ساختمان به سایت نکت مراجعه نمایید.

source